wtorek, 10 stycznia 2017

Wszystkie postaci ["Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Galeria postaci" Michael Koggs]

źródło
Tytuł: Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Galeria postaci
Autor: Michael Koggs
Wydawnictwo: Media Rodzina

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Galeria postaci to kolejny dodatek od Michaela Koggsa w ramach słynnej adaptacji jednego z dodatków do serii J.K. Rowling. Koggs, w skrótowy sposób przedstawia nam osobę słynnego magizoologa, Newta Skamandera, który w Nowym Jorku przeżywa magiczną przygodę, oraz jego nowych przyjaciół, m.in. Tiny, Queenie czy Jacoba.


Kiedy w zapowiedziach wydawnictwa ujrzałam dwie podobne powieści, które w ścisły sposób wiążą się z ekranizacją Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć - Przewodnik po filmie i Galerię postaci, wiedziałam, że muszą one trafić w moje ręce. Nie tylko bowiem stałam się ogromną fanką filmu, ale tym większą radością napełniał mnie fakt, że uniwersum Harry'ego Pottera powiększa się o kolejne historie.

Galeria postaci to interesujący dodatek - to nie tylko krótki opis poszczególnych, najważniejszych do rozwoju akcji bohaterów, ale również krótkie przedstawienie organizacji występujących w filmie (jak chociażby MACUSA czy Kościół Drugich Salemian). Z początku niezmiernie zaskoczyła mnie grubość książki (prawie 130 stron), ale dopiero później przekonałam się, że oprócz szczegółowego opisu każdej postaci (włączając w to informacje szczegółowe, kontakty i relacje z innymi postaciami) autor postanowił też załączyć szereg zdjęć dotyczących każdego z omawianych bohaterów. Dodaje to uroku i podkreśla informacje zawarte w książce.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Galeria postaci to bardzo przydatna i ciekawa pozycja dla wszystkich fanów zarówno filmu jak i całego uniwersum Harry'ego Pottera. Przejrzysty charakter książki, piękne zdjęcia, a od strony technicznej - twarda, mocna oprawa graficzna i kredowy papier, na którym znajdziemy wiele przydatnych informacji o postaciach z ekranizacji sprawiają, że lektura świetnie sprawdzi się zarówno dla starszych jak i młodszych fanów filmu.

Za egzemplarz recenzencki dziękuję Wydawnictwu Media Rodzina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)