sobota, 2 sierpnia 2014

Zapowiedzi książkowe na sierpień 2014

Piękny, upalny i mój ulubiony miesiąc w roku już za nami... Muszę przyznać, że spędziłam go naprawdę ciekawie, a teraz przed nami sierpień, w którym również liczę na wiele ciekawych przygód i wrażeń. Także tych książkowych! Zapraszam Was więc na parę słów o tym, co można poczytać w sierpniu!

Tytuł: Nigdy nie gasną
Autor: Alexandra Bracken
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 456
Data premiery: 11 sierpnia 2014

Na pierwszą część cały czas czekam, tymczasem druga już się pojawia! Najbardziej intryguje mnie ta koncepcja zachowania jednego zdania w całej trylogii - więc z ciekawości pewnie sięgnę :)


Tytuł: Wybrani. Niezbędnik Nocnej Szkoły
Autor: C.J.Daugherty
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 200
Data premiery: 13 sierpnia 2014

To już mam zamówione w przedsprzedaży w Empiku i nie mogę się doczekać, aż trafi w me łapki :3 Organizer (zdecydowanie się przyda xD) i do tego to krótkie opowiadanie... Czekam z niecierpliwością!

Tytuł: Coś do ukrycia
Autor: Cora Carmack
Wydawnictwo: Jaguar
Liczba stron: -
Data premiery: 6 sierpnia 2014

Hmmm... Tutaj intryguje mnie pierwsza część o której coraz więcej się mówi, ale jeśli mi się spodoba, to z chęcią sięgnę po kontynuację :)



Tytuł: Bestia. Prawdziwa historia księcia
Autor: Serena Valentino
Wydawnictwo: Dream Book
Liczba stron: 280
Data premiery: 7 sierpnia 2014

Lubię różnego rodzaju przeróbki bajek, więc sięgnę z chęcią - zwłaszcza, że historia zapowiada się ciekawie :)

Tytuł: Monument 14. Niebo w ogniu
Autor: Emmy Laybourne
Wydawnictwo: Rebis
Liczba stron: 280
Data premiery: 20 sierpnia 2014

Na pierwszą część mam wielką, niesamowitą ochotę, a tymczasem kontynuacja się już ukazuje... Ale jak będę miała czas (i w końcu pustą półkę :)) to na pewno sięgnę.


Tytuł: Policz do stu
Autor: Lucy Dillon
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Liczba stron: 472
Data premiery: 14 sierpnia 2014

Niby literatura obyczajowa, ale zapowiada się intrygująco... Może nie jest to specjalny must have, ale przy okazji na pewno sięgnę.

Tytuł: Gra
Autor: Anders de la Motte
Wydawnictwo: Czarna Owca
Liczba stron: 408
Data premiery: 18 sierpnia 2014

Alternatywna rzeczywistość, tajemnicza gra... W sumie, czemu nie? Ciekawość mnie zżera, bardzo chętnie przeczytam :)



Tytuł: Przegląd końca świata. Blackout
Autor: Mira Grant
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Liczba stron: 512
Data premiery: 27 sierpnia 2014

Koniecznie muszę zapoznać się z wcześniejszymi tomami, bo same pochlebne opinie słyszę - więc chyba niedługo trzeba będzie sięgnąć :)


__________________
Jak widzicie, trochę książek się w sierpniu pojawi :) A Wy macie na coś chrapkę? Widzicie coś w zapowiedziach, czy to lektury nie w Waszym guście?

7 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie "Bestią" i chyba się za nią porozglądam w sierpniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mnie zachęciłaś "Bestią" i "Niezbędnikiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. KAżdy daje teraz zapowiedzi, a mnie nic z sierpniowych jakoś nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz tu na prawdę kilka ciekawych pozycji :)
    czekam na recenzje :D
    pozdrawiam i zapraszam:
    http://magicfrozenworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawy miesiąc :)
    Czekam na moje 'Kroniki Czarnoksiężnika' stare, ale chcę przeczytać :D Jak skończę to chyba wezmę się również za 'Przegląd Końca Świata' :)

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe pozycje, ale jak dla mnie najciekawsza wydaje się "Bestia" muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty wiesz, czego najbardziej wyczekuję, nietrudno jest się domyślić! :D A "Bestia" brzmi również całkiem interesująco.
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)