czwartek, 3 lipca 2014

Zapowiedzi na lipiec 2014

Lipiec zapowiada się nie najgorzej jeżeli chodzi o pozycje do czytania - wyłapałam kilka ulubionych :) Co do przeczytania w lipcu? Zapraszam:


Tytuł: "Michael Vey 2: Bunt"
Autor: Richard Paul Evans
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Liczba stron: 392
Data premiery: 4 lipca 2014
Moje odczucia po przeczytaniu tej książki, może i nie były zbyt pozytywne, ale i tak ostrzę już sobie ząbki na kontynuację. Głównie dlatego, że ciekawi mnie, jak tam dalej potoczy się historia Michaela i jego przyjaciół :)



Tytuł: "Księżyc nad Soho"
Autor: Ben Aaronovitch
Wydawnictwo: MAG
Liczba stron: 384
Data premiery: 11 lipca 2014

Opis zapowiada się ciekawie - tajemnice, nutka grozy, grasujące potwory i trochę melodii... Może nie jest to moje absolutne must have, ale myślę, że jeżeli będzie możliwość to sięgnę, chociażby z czystej ciekawości.


Tytuł: "Mongoliada tom I"
Autor: N. Stephenson, G.Bear, M.Teppo
Wydawnictwo: MAG
Liczba stron: 432
Data premiery: 4 lipca 2014

Historia trzynastowiecznej Polski, wielkie bitwy i wiele intryg - może z tego wyniknąć coś ciekawego. Trochę historii, trochę przygody i trochę fikcji. Mam zdecydowanie ochotę na tę książkę!


Tytuł: Na ostrzu noża
Autor: Patrick Ness
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc
Liczba stron: ---
Data premiery: 16 lipiec 2014

Nowy Świat, w którym nie ma kobiet - tylko mężczyźni, którzy na dodatek potrafią słyszeć nawzajem swoje myśli. I do tego wielka przygoda, z mnóstwem niebezpieczeństw - czyli coś zdecydowanie dla mnie. Przeczytam z chęcią.


Tytuł: Wielki Błękit
Autor: Veronica Rossi
Wydawnictwo: Otwarte/Moondrive
Liczba stron: 368
Data premiery: 14 lipca 2014

Przede mną jeszcze dwa pierwsze tomy trylogii o Arii i Perry'm, jednak z tego co słyszę seria absolutnie godna polecenia, także wkrótce chyba się za nią zabiorę.



Tytuł: Skruszone
Autor: Sara Shepard
Wydawnictwo: Otwarte/Moondrive
Liczba stron: 304
Data premiery: 14 lipiec 2014

Co prawda, dopiero skończyłam drugi tom serii "Pretty Little Liars", jednak z pewnością zabiorę się za kolejne. Ciekawi mnie historia czterech dziewczyn i tajemniczych SMS-ów, więc na pewno przeczytam.


______
No i co sądzicie o lipcowych nowościach? Znaleźliście coś dla siebie, czy raczej nie?

4 komentarze:

  1. Niestety, nic dla mnie.
    Z innej beczki - zakochałam się w szablonie :O

    OdpowiedzUsuń
  2. I dla mnie też za bardzo nic, ale na pewno ktoś znajdzie coś dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tu u Ciebie przyjemnie, ale chyba książki troszeczkę nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najbardziej czekam na książkę nr.1 z Twojej listy:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)