poniedziałek, 30 września 2013

Nowy nabytek!

Dzisiaj króciuteńki pościk, tak, żeby się pochwalić :D

Właśnie dzisiaj odebrałam z poczty moją nowiuteńką, świeżutką "Naznaczoną", którą dostałam od wydawnictwa Publicat. Jestem niezmiernie szczęśliwa, zwłaszcza, że ta pozycja od dawna była jedną z tych, które chciałam przeczytać ;).

Dziękuję zatem wydawnictwu, a Was kochani uprzedzam, że natychmiast po przeczytaniu pojawi się jej recenzja!

A tutaj zdjątko :3:



P.S. Mam prośbę - czy bylibyście tak dobrzy i zagłosowali na pracę? Byłabym niezmiernie wdzięczna, dla Was to jest jeden lajk, a mi może troszkę pomóc w wygranej ;)

2 komentarze:

  1. Cieszę się razem z Tobą! Książkę mam już za sobą, ciekawe, jak Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)