niedziela, 16 czerwca 2013

Zdjątka!

Oki, więc parę osób zdecydowało się na mój "stosik" i proszę bardzo, zamieszczam zdjęcie:):

Więc lecąc od góry:
1. "Saga o ludziach lodu. Zauroczenie" - Margit Sandemo
2. "Monster High Przyjaciółki i niezła heca" - Gitty Daneshvari
3. "Intruz" - Stephanie Meyer
4. "Władca Pierścieni" - J.R.R. Tolkien
Generalnie, to aktualnie czytam "Intruza" i muszę przyznać, że niezły, chociaż tak, czy siak, przegrywa z "Klątwą Tygrysa" :). "Władcę Pierścieni" dostałam od taty, na urodziny, w trzytomowym wydaniu i jeszcze nie zaczęłam czytać, ale mam plan :p.

Mam nadzieję, że "stosik" się spodobał :)! 

8 komentarzy:

  1. Te wszystkie chciałabym przeczytać, tylko jakoś niezbyt lubię Tolkiena...

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no super! :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    loovee-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Intruz ♥ Kocham to :D Obserwujemy ? Jeżeli tak, to zaobserwuj mojego bloga, a odwdzięczę się tym samym ;D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wygląd fajnie piszesz posty ogółem blog świetny http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że jest tam Saga o Ludziach Lodu... Lubię tę serię xD. I polecam. A Intruz cudowny. Władca też u mnie w kolejce czeka xD.
    I zapraszam do mnie -> bellakris.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. WŁADCA PIERŚCIENI <333<33
    ASILBNEXQMEYROYB KOCHAM :*
    mam takie same wydanie jak Ty, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)